Od 2016 roku nastąpił wzrost cen ubezpieczeń komunikacyjnych nawet o 40%
Klient zaczyna migrować w kierunku internetu szukając „tańszych” rozwiązań
55 % klientów w Polsce dokonuje zakupu usługi czy produktu przez internet (91 % z tej grupy to branża bankowa i ubezpieczeniowa)
Zauważalny jest wzrost liczby użytkowników pojazdów – statystyczna rodzina posiada 2 samochody
Coraz więcej osób korzysta z nowych technologii, wykorzystując swój smartfon jako wielozadaniowe urządzenie
Ci pierwsi będę częściej decydować się na poszukiwanie alternatywnych rozwiązań (raty, zakup przez internet, ew. inny Agent), Agenci natomiast dostrzegą migrację Klientów w kierunku zakupu (teoretycznie tańszych) produktów w sieci albo na raty i zaczną poszukiwania nowych Klientów.
Tworzymy jedyną w swoim rodzaju internetową (e-OC) i mobilną (m-OC) porównywarkę cen ubezpieczeń opartą na kalkulacjach realizowanych przez doświadczonych Agentów Ubezpieczeniowych, połączoną z modułem dystrybucji i finansowania online oraz tradycyjnego
Wprowadzenie na rynek ma odbywać się równolegle trzema kanałami:
online
mobilnie
kanałem agencyjnym
Drogi Agencie, czy masz wrażenie, że Klienci migrują szukając nowych kanałów zakupu ubezpieczeń i innych lepiej dopasowanych ofert? Nie czekaj dłużej.